Thursday, March 20, 2008

Nu försvann jag visst ett tag igen. Det var kanske inte med meningen. Men nu är jag tillbaka. Det har bara varit en hel den i skolan som har tagit en del av min tid och jobbet, därför har jag inte haft någon lust att blogga.

Idag så fick vi tillbaka tentaresultaten från förra delkursen. Resultatet var inte så värst oväntat för min del. Jag skrev förrut om vad jag trodde skulle bli för resultat på tentan, och det visade sig att jag hade ganska bra koll. Som väntat fick jag VG på tentan. Vilket jag egentligen inte vet varför, för jag tyckte inte att jag skrev något märkvärdigt på tentan eller något sånt. Jag skrev inte heller, som vanligt, mycket på tentan. Det har nästan alltid varit så för mig, jag brukar inte skriva så jättemycket på skriftliga prov men brukar ändå få ganska höga betyg. Medans det finns de som skriver hur mycket som helst och ändå får samma betyg som mig. Att sitta där och skriva för hand är hur jobbigt som helst och därför orkar jag inte skriva mycket. Orkar man inte, så orkar man helt enkelt inte.

Men det vad ändå många som hade fått VG på tentan, 35% eller 7/20. Och 40% eller 8/20 hade fått G och 25% eller 5/20 hade blivit underkända.

2 comments:

Anonymous said...

Jag tror att du är upptagen med någon karl!

Hasan said...

Haha. Jag önskar att livet var så enkelt. Haha.