Friday, February 29, 2008

Helg igen. Skönt att tentan nu är över, trots att den var inte var på något sätt svår. Och det hade jag inte heller förväntat att den skulle vara. Men lite svårare än så hade jag ändå förväntat. Jag gillar verkligen inte salstentor, för jag blir så snabbt trött på att skriva och därför blir kvaliten kanske inte den bästa. Känner att det är nästan helt omöjligt att bli underkänd på Barbros tentor. Hon är den typen som blir lätt imponerad på det mesta. Och dessutom så gick tentan ganska bra att jag nästan tror att jag kommer att få VG.

Nu sitter jag ensam hemma och väntar på en kompis ska komma hit innan Så ska det låta börjar. Så ikväll blir några låtar och ett par drinkar. Alkohol gör verkligen alltid roligare. Men innan dess så ska jag hinna äta något också.

Ha en trevlig fredag allihopa.

3 comments:

Anonymous said...

jag vill också dricka drinkar med dig nån gång. cosmopolitan?:)

Hasan said...

Jojo: Ja absolut. Det måste vi göra någon dag. :D Och cosmopolitan låter skit gott. :D

Anonymous said...

YAY..:) vi får göra det snaaart!:)