Thursday, February 28, 2008

Mina besattheter denna vecka.

  1. Olika sorters fetter. Fetter är så spännande. Mättade, enkelomättade och fleromättade fettsorter. Jag vill veta allt om fetter. Jag får inte nog. Vem kunde tro att fetter var så intressant.
  2. Yogurt. Jag är fortfarande inne i min yogurt-period.
  3. Tentan. Kanske inte så konstigt nu när det är bara en dag kvar till tentan.
  4. Japan. Vill så gärna åka till Japan just nu. Det hade varit så jävla roligt att kunna göra det just nu. Bara lämna vardagen här i Sverige och ta flyget till Japan. Jag får helt enkelt börja spara så jag kan göra det snart.

3 comments:

Anonymous said...

Men roligast är transfetter!!

Anonymous said...

MMM...feeett...

Har precis mixat ihop jordgubbar o vaniljyoghurt o satt in i frysen, borde bli en god glass. :)

Hasan said...

Kim: Haha, absolut. Hur kunde jag glömma transfetter. Hihi.

Anna: Mmm glass. Längtar till sommaren. Du får komma till Lund då så får vi ta och äta några Ben & Jerrys. Gott.