Saturday, March 01, 2008

Igår så började kvällen med Så ska det låta och fortsatte med några schlagerlåtar, både gamla och nya. Därefter förvandlades låtarna till kärleks ballader. Ingen kunde förutspå att det skulle bli så. Vi gick och la oss vid typ 4 på morgonen.

(Min lunch. Den är grön, därför måste den vara nyttig)

Nu ska jag försöka städa undan lite och dricka upp min lunch. Och sedan ska jag baka något till ikväll. Sista deltävlingen idag ju. Och jag hoppas på att Charlotte Perrelli ska ta sig till finalen. Vi lyssnade lite på låtarna och jag blev så förälskade i Perrellis låt Hero. Så jag hoppas att den går direkt till finalen.
Ha en fortsatt trevlig helg. Peace out.

4 comments:

Anonymous said...

aww. om vi har drink-kväll ska jag blanda gröna drinkar:) det du!

Hasan said...

Jojo: Om det är grönt, måste det väl vara nyttigt. Snart måste vi ha en drink-kväll. Och åka till systemet tillsammans. Gillar våran system-utflykter. Hihi. Det är mysigt.

Anonymous said...

ja absolut! ohh.. systemet:) det låter fint. först systemet och sen drink-kväll:) en heldag.. haha.

Hasan said...

Jojo: Vi skiter i någon drink-kväll och istället åker till systemet och börjar dricka utanför med de andra alkisarna. Då lär vi känna lite nytt folk. Hihi.