Sunday, March 02, 2008

"Var får jag allt ifrån? - Glöggen"

Jisses vilken rysare det var igår kväll. Man visste ju att Perrelli skulle ta sig till finalen men man vågade verkligen inte hoppas för mycket, inte efter vad som hände Andreas och Carola, a.k.a Androla. Och när det vara bara Perrelli och Calaisa, var det riktigt svettigt. Jag tror att mitt hjärta stannade för en sekund innan Luuk ropade ut att Perrelli hade tagit sig till finalen. Det var verkligen läskigt.

Ju fler gånger jag lyssnar på låten Hero, ju mer älskar jag den. Kan knappt vänta tills Melodifestival-dvd och cd släpps. Iår måste man bara köpa den. Mest för att man ska kunna spola tillbaka om och om igen och se Carolas min när hon tror att hon har tagit sig till finalen men inser snabbt att hon "bara" har tagit sig till Andra chansen. Priceless!!

3 comments:

Anonymous said...

Haz.. nu kan jag bara tänka på vår eventuella drink-kväll. det kommer bli superbra...:) du, jag o gröna drinkar.. jag kan göra blåa drinkar också!:)

Hasan said...

Jojo: JAAA!! Bara det är alkohol i de så är jag nöjd.

Anonymous said...

ja.. precis. det är alkohol i, jag lovar:) ingen drink utan alkohol!