Tuesday, March 04, 2008

Om det är billigt spelar väl inte kvalitet någon roll?

Har ni sett något sorgligare än det här? Läppstift i ekonomiförpackning. Finns det verkligen folk som köper sånt här? Vad är det för människor som köper kosmetika i livsmedelsaffärer? Såg att det var en kvinna i affären som köpte ett par såna. Hon frågade en av personalen om de verkligen kostade 40kr. Och kunde se hennes ögon lysa upp när personalen meddelade henne att de verkligen kostade 40kr. Därför var hon tvungen att köpa ett par till.

5 comments:

Anonymous said...

Det är ju bra för oss hemmatransor. :)
Man kan diskret lägga dem mellan mjölken och grönsakerna på rullbandet!

Ponte said...

Hur ska jag kunna avstå från spontanköp i eftermiddag när jag ska handla?

Anonymous said...

ang. att börja hänga utanför systemet... jag tycker inte vi ska sjunka så lågt ännu faktiskt..:) men ja... vi kanske kan behöva träffa lite nytt folk? haha.

Hasan said...

Kim: JA! Det måste var det. Heterosexuella killar som inte vågar köpa smink på vanliga kosmetika affärer, köper det isället på livsmedlesaffärerna. Smart ju.

Ponte: Låt mig följa med dig när du ska handla. Så tar jag med mig en piska och piskar dig om du köper något onyttigt eller onödigt eller något jag inte tycker att du ska få köpa. Då kan jag piska dig lite lätt. Bra va?

Jojo: JO det tycker jag nästan att vi ska göra. De alkisarna är säkert jättetrevliga. :D Haha.

Anonymous said...

men oj oj. det är ju som klippt och skuret för dig hasan! alla läppstift för nästan ingen peng... jag bettar på att du redan har köpt fem paket:P
//sofia