Wednesday, March 26, 2008

Om cirka en vecka så kommer allting att bli som vanligt igen. Hoppas jag. Känner redan att jag håller på att få någon sort balans i mitt vardagsliv nu. Efter att ha lämnat in mitt "paper" om en vecka så kommer jag att börja blogga som vanligt igen. Det är bara för att jag är så fokuserad på min kurs så jag tenderar att glömma bort allt det andra. Och jag kan inte riktigt koppla bort det heller. Det är verkligen att ta hem sitt arbete. Men jag tror inte att ni ska behöva vänta en hel vecka på att jag ska börja blogga som vanligt igen, jag känner att allting ordnar sig snart. Hoppas jag iaf.

2 comments:

Ponte said...

Bra, för så här kan vi ju inte ha det!! Men vi kan vänta, om det betyder ett mvg det vill säga...

Hasan said...

:D Det hade varit väldigt underligt om jag skulle få MVG, när man som högst kan få VG. Haha. Men man kan alltid hoppas. ;)