Friday, March 14, 2008

Melodifestivalen 2008 - The end.

Slutet är nära. Imorgon så gäller det. Imorgon är det Final med stort F. Det kommer att bli en spännande final tror jag. Känns som att det kan gå hur som helt. Jag hoppas ju på Perrelli ska ha hem det hela. Och det känns som att ingen kommer att kunna hindra henne. Inte ens Sanna Nielsen kommer att kunna stå i Perrellis väg till segern. Jag hoppas det iaf. Men jag kommer inte bli ledsen om BWO skulle vinna heller. Deras låt funkar för mig också. Men om Sjögren vinner med sin kalkon-låt så vet jag inte riktigt var jag tar mig till. Då kommer man att sitta och skämmas under ESC och gömma under en stor kudde. Det hoppas jag att man slipper göra. Känns som att det var ett tag sen Sverige vann ESC. Senast var ju 1999 med Perrelli. Nu hoppas man att hon vinner finalen och tar sig till ESC och kammar hem hela ESC. Jag tror att hon har en stor chans att vinna. Så imorgon kommer jag att hålla tummarna för Perrelli.

5 comments:

Anonymous said...

Haha! Ajdå, stava fel var inte bra=P Men härligt, då är vi två som ringer på PeRrELli imorgon då;) Ha en bra helg Hasan! =)

Susanna said...

Jag hejar också på Perrelli =0)

Anonymous said...

Du fick som du ville.
Jag likaså.
Äntligen!

Anonymous said...

Glad påsk Hasan!

Anonymous said...

Haha inte jag heller egentligen! Men vi har alltid firat påsk ändå, det låter kanske konstigt=P Egentligen är det väl precis som med jul. Man bara firar det utan att tänka på bakgrunden till det. Men men. Ha en bra helg iallafall! =)