Friday, June 06, 2008

Jag har skrivit hemtenta hela denna veckan, så därför har jag inte orkat riktigt att blogga. Men nu är den klar och inlämnad vilket betyder att sommarlovet har nu börjat. Såå skönt särskilt efter en vecka med tentaskrivandet. Eller jag skrev inte riktigt hela veckan, för det var inte så mycket man skulle skriva denna gången. Utan man skulle högst skriva 4 sidor med 1.5 radavstånd. Så ni inser att det inte var så jättemycket att skriva. Mitt slutliga arbete blev på 7 sidor. Men då är referenslistan inräknat, så själva arbetet blev lite mer än 5 sidor. Men jag tror inte att jag blir underkänd för att jag skrev en sida extra. Hade svårt att begränsa mig. Men men det blir säkert jättebra till slut. Det brukar gå ganska bra för mig trots allt.

1 comment:

Anonymous said...

Klart det går bra.
Du är ju en smarting.