Friday, May 30, 2008

Här kommer lite bilder.

Bladlöss. Upptäckte idag att ett av våran träd hade blivit angripen av bladlöss. Sånt är lite jobbigt att bli av med. Testade att spola med lite kallt vatten. Vi får se om det hjälper, annars får jag hitta på andra sätt. Som tur så finns internet som man kan hitta olika tips och ideer om hur man blir av med bladlöss. Fattar inte hur männikor klarade sig utan internet förr i tiden.

Våfflor. Det är så himla gott med våfflor. Men som tur är så orkar man inte äta mycket. Annars hade jag säkert blivit fet. Eller kanske inte. Jag tycker ändå att jag äter som en gnu utan att gå upp ett enda kilo. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Tror att jag är ganska fet inuti.

5 comments:

Anonymous said...

haha. köper inte skor så ofta, så det jämnar ut sig om jag betalar dyrt för ett par;) nej, hade nog sett kul ut om du gått runt i de skorna. jesus-sandaler är bra. spec. när det är varmt!!:) samla ihop lite nyckelpigor, de äter bladlöss.

Helena said...

Duscha trädet med vatten blandat med såpa. Funkar fint serru.

Håller med! Hur fan överlevde man utan internet?????

Pöss på re!

Susanna said...

Ååååå så gott! Det vattnas i munnen på mig bara jag ser våfflorna.

Anonymous said...

Något för dig? :)
http://queertek.topplista.com

Anonymous said...

Hej.
Lösenordskyddat min blogg:
Anvnamn: Havrekli
Lösenord: Betaglukan