Tuesday, May 06, 2008

Pollensäsongen är igång.

Varje morgon när man vaknar upp känns det som att man håller på att dö. Och ibland vaknar man upp mitt i natten för att man har svårt att andas, på grund av att medicinen har slutat verka. Det är så jobbigt. Men för mig brukar säsongen vara ganska kort, ungefär efter maj brukar det bli bättre. Jämnfört med gräsallergikerna så känner jag mig lyckligt lottad. Deras säsong brukar vara väldigt lång, tror till och med att de får lida hela sommaren.

Nu ska jag ut i värmen och njuta av solen. Men först ska jag ta lite piller.

7 comments:

Anonymous said...

stackars:( hoppas det blir bra snart. du, om vi inte kan ha midsommarfirande i ditt hus, tror du vi kan övertala nån annan att ha det hos sig? haha.

Anonymous said...

När är det midsommar?

Hasan said...

Ja det måste vi göra. Jag tror inte att vi kan vara hemma hos mig. Är inte Helena hemma under midsommar tror du? För vi kanske kan övertala henne? Hihi.

Anonymous said...

Men Anna då...:P det är den 20:e tror jag. ja.. eller kanske vi kan fråga gabriella??

Hasan said...

Det är långt tid kvar till dess. Det brukar ordna sig. Eller så åker vi till gävle och firar midsommar där. Haha.

Anonymous said...

Hahaha ni kan vara här när jag är på Åland. :D Eller komma till Åland kanske o bo på hotellet jag ska jobba på. :D

Anonymous said...

ja.. jag o haz behöver semester..:D dock kommer vi nog mörda varandra i din lilla lägenhet. du kommer komma hem till värsta blodbadet...haha.