Thursday, May 08, 2008


Ingen skola förrän på måndag igen. Väldigt skönt att slippa sitte inne när det är så härligt väder ute.

Idag var tanken att jag skulle sola lite för att få lite färg, men istället åkte jag till stan och kollade runt. Egentligen var jag ute efter ett par snygga och bekväma sommarskor, men jag lyckades inte hitta några. Istället köpte jag en nya kamera. En rosa en. Jag blev bara så förälskad i den så jag var tvungen att köpa den. Egentligen är jag ingen impulköpare, för jag har velat köpa en ny kamera länge. Nu har jag iaf gjort det. Och kolla in hur bra bilder den tar. Me like.

Jag träffade på Martin, a.k.a snygg-Martin, också. För er som inte känner till han så kan jag berätta att han gick på samma gymnasium som jag gjorde. Han var skolans snygge bög och Johanna var lite intresserad av han, tror jag. Men nu så jobbar han tydligen på Dressman. Själv har jag lite svårt för Dressman. Inte riktigt min smak kan jag säga. Det var trevligt att se att han fortfarande var lika snygg som han var innan, om inte snyggare. Me like.

5 comments:

Ponte said...

Så nu kommer du att hänga på Dressman framöver, inte för att handla bara för att titta...

Anonymous said...

Haha, fattade aldrig vem det var. :D

Anonymous said...

ÅH! snacka om att jag ska hänga på dressman nu!!! YAY! låter bra att han är lika snygg fortfarande:D hehe.

Anonymous said...

HAllå.. om vi bokar resa nu kan vi komma till o från gävle för typ 400spänn.. om vi åker i mitten av juli typ...hehehe

Anonymous said...

jag kommer ihåg han. Jag blev lite besviken när jag fick höra att han var bög. Alla tjejer tyckte han var ursnygg ;)