Thursday, April 24, 2008

Happily ever after.

Jag är inte så bra på att uppdatera min blogg ser jag. Men så är det ibland, jag får jobba på det helt enkelt.

Igår när jag lämnade Carros lägenhet och var på väg hem träffade jag på en person, som jag nästan hade glömt bort helt och hållet. När man bor i en liten stad som Lund, så finns det många minor utsprida runt om i stan som man vill helst undvika. Känslomässiga och mentala minor. Så man måste vara väldigt försiktig så man inte springer på en mina. För när som helst kan man springa på en, som man tror har lämnat bakom sig för länge sen.

Jag har träffat på honom några gånger tidigare, men det känns lika obehagligt varje gång. Ju äldre man blir och ju mer fler erfarenhet man samlar på sig, ju fler minor har man att se upp för. Jag vill egentligen inte gå in på vad som hände mellan mig och den här killen, men jag kan säga är att den här historien inte hade ett lyckligt slut.

3 comments:

Anonymous said...

Tro mig - dessa minor finns även i huvudstaden. Ingenstans får man vara i fred...

Ponte said...

Usch, var han så dålig i sängen :) Man springer på minor överallt, så det är inget konstigt, de verkar liksom dras till en på nått sätt. Man får hälsa fint och gå rakryggad därifrån...

Hasan said...

Kim: Ja, du har rätt. Vi flyr utomlands. Vad sägs som Spanien? Hahaha

Ponte: Mmm jo jag vet. Jag måste lämna lund snart. Stan blir bara mindre och mindre för mig och killarna jag inte vill träffa.