Wednesday, April 16, 2008

Bland alkolisterna kommer sanningen fram.

Träffade Carro imorse för att fortsätta med vår folkhälsoarbete, vilket vi både tycker är ganska tråkigt att skriva om. Jag tänker inte gå in mer om det och tråka ut er. Det enda ni behöver veta är att det är en rapport som är skit tråkig. Och som man bara kan få g på, och vill man få vg måste man skriva en rapport till, som är lika tråkig, men mycket jobbigare. Men det ska jag inte göra.

Efter att ha skrivit lite och att jag inte längre orkade sitta och skriva, fortsatta vår lilla dejt på en parkbänk bland alkolisterna. Men innan vi satta oss bland alkolisterna var Carro inne på ICA och köpte sig en bagel och soltorkade tomater med foster i. Okej, det kanske inte var ett foster i soltorkade tomaterna men det såg ut som ett. Så Carro fick byta till en annan. Det såg riktigt äckligt ut.

Träffade på en gammal klasskamrat, som nu förritiden tydligen jobbar i kassan på ICA. Hon var från någon håla utanför Lund. Jag hade inte förväntat mig något annat. Nä, nu är jag elak igen. Jag tyckte faktiskt om henne när vi gick i samma klass. Hon var väldigt trevlig.

Efteråt satt vi där bland alkolisterna och pratade bland annat om sex och killar. Och det kom fram att Carro gillar fyllesex och att jag ligger med killar för att bryta isen emellan. Bara för att jag inte är så bra på att kallprata. Det känns som att jag och Carro verkligen har funnit varandra. En som gillar fyllesex och en annan som använder sex som isbrytare. Kan det bli bättre?

4 comments:

Ponte said...

Det var verkligen ett bra tips, måste testa att ha sex som ice breaker någon gång...

Anonymous said...

haha du är så rolig. jag ska också börja använda sex som ice-breaker. eller vänta nu... kanske inte:)

Anonymous said...

Jag vet inte mycket om sex.
Men i sommar ska jag nog lära mig.

Susanna said...

hahaha.... Du och Carro verkar ha sjukt roligt!