Thursday, April 10, 2008

Blondin-jävla-fucking-bella.

Tydligen kan man dö av att blogga för mycket. Det skriver SvD idag. I USA har två personer dött på grund av intensivt bloggande. Det kanske blir framtidens nya folksjukdom. Själv känner jag inte mig så värst stressad till att blogga. Utan, som ni kanske märker, så bloggar jag när jag själv känner för. Och det tycker jag att man ska göra. Man ska ju blogga om man själv vill det och inte för några andras skull. Tycker att det väldigt konstigt vad människor driver sig till att göra. Att man stressar ihjäl sig - bokstavligen -. Att man kan priotera sin hälsa på det sättet är väldigt svårt för mig att förstå.

I samma tidning hade de också intervjuat "Blondin-jävla-fucking-bella". Där hon berättar att hon kan lägga åtta timmar per dag till att blogga. Och om man besöker hennes sida kan undra om det verkligen stämmer. Antingen så skriver hon jävligt långsamt eller så är hon väldigt trög och behöver 8 timmar på sig att skriva tre inlägg, som består av typ 5 meningar var.

Fattar inte riktigt vad som är så intressant med hennes blogg. Tycker inte att den sticker ut från andra bloggar. Vad är det som gör att media är så fascinerad av hennes blogg. Det står alltid något om blondinbella i tidningarna varje dag. Jag är ganska trött på henne nu. Undra hur länge hennes fame kommer att hålla i sig.

4 comments:

Anonymous said...

...men du orkar skriva om henne. Lite fashinerad är du i alla fall ;-)

Hemlige said...

Man får väl ha förstående om det tar lite tid för blondinbella att försöka formulera några meningar som hennes sekreterare kan få ut på bloggen.

Hasan said...

Anonym: Haha. Ja det har du lite rätt i. Det som fascinerar mig är att folk tycker att HON är fascinerande.

Hemlige: HAHAHA. Hon kanske borde anställa fler människor som kan skriva OCH tänka åt henne. Då skulle hon kunna vara ute mer och sälja sig till medierna och se ännu dummare ut än vad hon gör nu. :D

Ponte said...

Oj, kan man få samma problem av att läsa många bloggar?