Tuesday, January 08, 2008

Smulpaj och övervikiga bögar.

Får jag fresta er med lite smulpaj? Nu när jag har gått ner ett kg under julen så behöver jag lägga på mig några kilon. Och sen därefter kan jag banta bort de 5 kilona, som jag lovade banta bort som nyårslöfte. För annars känner jag att det skulle bli alldeles lätt att bli av med 5 kilo. Om jag t ex inte äter en dag, så kan jag lätt gå ner 2-3 kg. Bara så där liksom. Det är lite läskigt. Men andra sidan så kan ju inte bögar bli tjocka. Det är lite emot naturlagarna. Jag har iaf aldrig träffat på en överviktig bög. Med den tanken i huvudet kunde jag njuta av min helt underbara smulpaj. Jättegott var det. Mums.

3 comments:

Ponte said...

Hmm, så du har alltså inte varit på den lokala björnklubben, du har missat nått...

Anonymous said...

Här finns gott om rultiga bögar. Om inte annat får man gubbfläsk när man är gubbe som jag. Men jag kämpar förtvivlat och 5 kg är nu borta.

(Du är fin som du är.)

Hasan said...

Ponte: Nej det har jag verkligen inte gjort. Jag tror inte att jag skulle vara välkommen där. Hihihi.

Kim M. Nä du e ingen gubbe. Inte än iaf. Jag ska iaf aldrig bli gammal. Så jag behöver inte oroa mig för gubbfläsket. Hihi :D

Naww sötnos. Du är också fin som du är. :D