Wednesday, January 09, 2008

Idag blev det våfflor till middag. Kan ni tänka er det. Vilken lyx. Kände att jag var tvungen att använda våffeljärnet som jag fick i julklapp. Fan va jag älskar våfflor. Det är så syndigt gott. Med vaniljglass och sylt. Gott. Det var ett tag sen jag åt våfflor och det var lika gott som jag mindes det.

Jag köpte mig idag ett par skrubbvantar. Tänkte testa det. Har inte användet innan. Brukar använda peelingkrämer annars. Så jag tänkte testa hur det är med skrubbvantar. Jag älskar verkligen den känslan man får efter peeling. Och sedan få smörja in kroppen med någon fuktighetskräm. Huden bara suger i sig krämen. Det blir så underbart skön känsla på huden. Len som en babyrumpa. Sååå jävla mysigt är det.

1 comment:

Anonymous said...

Berätta om dina skrubbvanteupplevelser sen. Jag har aldrig testat.