Tuesday, January 01, 2008

2008!!!

Ett helt nytt år och nya problem. Nyår är över och jag stinker fortfarande Dolce & Gabbana. Dagens i-landsproblem. Kom hem igår natt vid 4 efter nyårsfesten och gick och la mig på direkten. Gud vad jag var trött när jag kom hem. Hade föjle med Johanna hem, på grund av att min cykel är utlånad så fick vi gå till festen och tillbaka. Vardagsmotion. Men det var lite jobbigt för att Johanna (som inte hade på sig Dolce & Gabbana parfym, som vi hade kommit överens om att vi skulle ha på oss för att matcha varandra, som vi pratade om när vi var på systemet) envisade med att gå väldigt fort på vägen hem. Kanske för att det var kallt och mörkt ute, inte vet jag. När jag kom hem så var festen här hemma också slut men det var några personer uppe och drack kaffe. Idag har jag hjälpt till med städningen, trots att jag inte var så jättesugen på det.

Vill önskar er alla en ljuvlig fortsättning på nya året. Peace out.

3 comments:

Anonymous said...

hallå ja! jag minns inte att vi hade någon sådan diskussion på systemet. men jag kanske blev full enbart av att vara inne där, man vet ju aldrig:) och det var svinkallt att gå hem, så jag tyckte vi kunde speeda på lite, plus att vi hade ju detdär nyårslöftet...

Anonymous said...

Du stinker inte, du DOFTAR.
Och gott.
Mums på dig.

Hasan said...

Jojo: What happens in Systemet stays in Systemet. Eller vad? Haha.

Kim: Haha. Nawww söt ju. ;)