Wednesday, April 25, 2007

Yeay solen är tillbaka nu i Skåne. Man har ju längtat efter värmen. Därför tog jag tillfället i akt, och solade lite idag. Det är så trevligt att man har en hudtyp som inte behöver solas mycket för att få färg. Inom en halvtimme kunde jag redan se skillnad. Men man ska vara försiktigt när man solar. Solen är ju trots allt hudens värsta fiende. Man vill ju inte ha läderhud när man blir gammal, och se ut som Donatella Versace.

Idag så fick vi en inbjudningskort till ett bröllop. Fan vad många som ska gifta sig iår. Kan säga att det är inte den första inbjudningskortet min familj har fått. Det var ju inte så länge sen familjen var på ett annat bröllop. Kolla in inbjudningskortet, den är inte så snygg. Vissa människor har verkligen ingen kreativitet eller förmågan att tänka utanför ramarna. Och jag ska sluta klaga på andra människors smak. Men jag kan inte hjälpa det, jag är ju trots allt bög. Det hör till liksom.

No comments: