Thursday, April 26, 2007

Idag var det riktigt härligt väder här i Lund. Såg att det fler som jag var ute för att njuta av sommarvärmen och solen.
Jag vet inte hur många killar jag såg idag på stan, som hade valt att kombindera strumpor och sandaler. Den kombinationen är alltid fel. Ha ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG strumpor på dig strumpor om du ska ha på dig sandaler. Om jag från och med nu ser någon ha strumpor i sandelerna kommer jag slå ner den personen med en klubba, som jag från och med nu kommer att bära i min väska. Så jag varnar er alla som har strumpor i sina sandaler. Och om du nu vill ha sprumpor på dig, så skippa sandelerna. Aldrig båda två. Måste välja en.
En annan sak som folk glömmer att göra innan de tar på sig sina sandaler, är att fila hälarna ordentligt och smörj in fötterna. Tydligen så tror folk att man inte ser det. Men jag lovar man ser sånt. Det ser väldigt ohygieniskt ut. Det är bara att ta fram filen och börja fila efter duschen.

Jag köpte dessutom en ny lotion/moisturizer, för min gamla höll på att ta slut. Tänkte testa den här nya från Nivea, summer beauty. Genom att använda den ska man dessutom så en sommarbrun färg. Får se om det blir så bra som de lovar, måste ju testa.

Vad tycker ni om dessa guldfärgade grodorna? Jag funderde faktiskt att köpa en eller två. Men gjorde inte det. Jag tyckte att de var väldigt söta. De finns också i färgen rosa men jag gillade mer de i guld.

4 comments:

Anonymous said...

De där grodorna känner jag sjukt mkt igen!! Måste ha sett dem i Boston...är det från indiska eller?

Anonymous said...

ja för indiska finns ju inte i sverige...

Hasan said...

Nopp inte på indiska...utan de finns på åhlens. Dessa grodor är för att ha i trädgården. Kom på att jag inte har en trädgård... haha

Anonymous said...

mmmm JAG vill massera in den :-)
Lotionen
på hela dig ;-)
*myyys*