Sunday, April 29, 2007

Jag kanske inte kan laga mat, men jag kan verkligen göra kakor och sånt. Tycker jag iaf. Bakade chokladmuffins idag, till picknicken. Jag la en klick grädde på muffinsen, som ni kan se på bilden, men det funkade inte alls så bra. Så jag struntade i gräddet, som tur så smakade jag innan jag la klicken på alla muffinsen. De blev skit goda.
Det va lite molnigt ute idag men det funkade ändå att vara ute idag. Jag har fått en väldigt fin gyllenbrun färg nu av min lotion. Har bara använt den i tre dagar och redan så ser jag ut bra solbränd ut. Folk undar om jag har varit på någon solsemester i Spanien. Så nu behöver man inte stressa fram en solbräna. Nu kan man ta det lugnt och sola lite åt gången. Det tror jag att huden mår bättre av än att stressa fram en gyllenbrun färg. Trots att jag inte behöver sola mycket för att få det. Känns härligt.

4 comments:

Anonymous said...

goda muffins, men jag föredrar dina läppar. grrrrr

Anonymous said...

Ibland blir illusion verklighet
Fast tvärtom
När man smakar Hansans mufflins (just det mufflins) så svävar man av lycka
och vill bita en smula till ;-)

grrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

Haha..var det där din pojkvän eller borde jag bli orolig? :D

Anonymous said...

Jag bara älskar Hasans mufflins :-)
Nästa gång han är på besök i stora staden (läs landet) så MÅSTE han baka såna igen ;-)
Annars biter jag nån annanstans ;-)

Tihi