Saturday, April 21, 2007

Idag var Hasan på Ikea, och kollade lite på soffor och sånt. Man behöver nämligen sånt när man flyttar. Såg den här soffan, eller något liknade idag. Den fanns i andra färger men jag gillar färgen vit. Dessutom är det väldigt inne med den färgen just nu, white is the new black, typ. Och det passar in med den fåtöljen, som jag skrev om innan. Du kanske tycker att det blir för mycket vitt, men oroa dig inte, Hasan har en lösning till det. Tänkte föra in färgerna i form av dekorationer. Ni förstår säkert vad jag menar. Tror att det kan bli riktigt snyggt. Färgen vit är ganska lätt att jobba med, eftersom den passa väldigt bra med andra färger, som svart, förutom att vit inte suger åt sig så mycket ljus som svart.

Snart ska jag ta mig till Malmö (Maaaaalmööööö). Filmkväll hos Johan idag. Vet fortfarande inte vilken film vi ska se. Hoppas inte att han vill se Sagan om Ringen filmerna igen. Han är helt hopplöst ibland, vi har försökt se filmerna från början till slut men har aldrig lyckats. Så nu har jag sett första filmen hur många gånger som helst. Brukar inte komma så mycket längre än första filmen, om ens det. För det ska jag ta med egen film.
By the way, har beställt filmen the Devil wears Prada idag, så den kommer väl någongång i veckan. Längtar. Hoppas den är bra.
Hej så länge.

2 comments:

Anonymous said...

köp inte soffan!!!!! SÅN HEMSK FÄRG ALLTSÅ!!!!!
:D

Hasan said...

NOO... hur kan du säga så... vitt e snyggt. Me like.