Thursday, December 14, 2006

Telefonförsäljare

De senaste dagarna så har jag fått samtal från olika telefonförsäljare. Det är såååå jävla irriterande. Det är oftast Telia som ringer och vill berätta om deras nya erbjudande. Jag har sagt till att jag inte är intresseade flera gånger men de verkar inte alls förstå det. Så nu lägger jag på så fort jag vet att det är de. Har sagt till de att, om de vill ha min uppmärksamhet så får de fan skicka brev som alla andra. De förväntar att man ska svara direkt om man vill ha deras erbjudande eller inte. Man borde också få möjligheten att få kunna registera sitt mobil-nummer på nix. Men det kan man tydligen inte.

2 comments:

Anonymous said...

åh! de är så sjukt irriterande! jag har typ slutat svara i telefon nästan. ett tag ringde de varje dag:/ man får lägga på luren helt enkelt. ha det fint=)

Anonymous said...

Hehe, jag brukar ha svårt att säga nej. Fast måste säga att jag tycler att dörrförsäljare är mycket värre! Då säger jag alltid att mina föräldrar inte är hemma - som att jag vore 6 år - och att de får komma senare..