Tuesday, December 19, 2006

Spike sover så sött. (Johannas katt, inte min).

Ännu en dag utan 8 timmars sömn. De senaste dagarna har jag inte lyckats sova mer än 4 timmar per natt. Jag vet inte alls vad som är fel, jag känner mig ju inte heller trött för den delen. Blir förvånad av att man kan klara sig på 4 timmar per natt.
Normalt sätt brukar jag ha svårt att somna när jag sover över oss andra, men hemma sover jag nästan alltid problemfritt. Den första natten brukar jag nästan aldrig att kunna somna när jag är i Nässjö tex. Det går bara inte, jag känslig när det gäller min sängplats. Måste hitta den rätta ställnigen innan jag kan somna. Blir så avundsjuk på alla människor som bara kan somna hur som helt. Det är inte rättvist, jag vill också kunna somna så fort jag lägger huvudet på kudden.
Jag tror att jag ska flytta till den stad som aldrig sover, där det finns en möjlighet att kunna göra saker till och med mittinatten, om man nu inte skulle kunna somna eller vill sova.

3 comments:

Anonymous said...

ska du flytta till New York?!... -"the city that never sleeps"! hehe. aw.. vilken söt bild på spikey:) jag har också svårt för att somna om jag sover hos andra. inte för att det händer ofta men ja..:P ha det bra!! kram!

Anonymous said...

Hehe, jag tänkte också NY. Då kommer jag och hälsar på!!!

Sara Nanny Winoy said...

flytta till malmö :P