Monday, October 12, 2009

Vad gör man om man får ett fult barn?

Det finns en sak som jag är jätterädd för här i livet, förutom då att bli tjock och gammal, och det är att få ett fult barn. Vad gör man då? Visst är barn übersöta, men det finns faktiskt barn som är riktigt fula och som förälder inte vill synas med. Men vad gör man om man får ett fult barn. Det är ju inte så att man ska stoppa in det i en låda och sända tillbaka?

Förhoppningsvis så blir inte mitt barn fult. Och det har jag svårt att tänka mig att mitt barn blir heller, men det finns faktiskt skönhetsoperationer. Tack och lov kanske?!

Fula barn kan man alltid operera men vad gör man med barn som har dålig smak och som till och med gillar crocs. CROCS!!! Jag blir rädd bara när jag tänker på det. Tänk om mitt barn skulle tycka att crocs var fina och var bekväma att gå i. Kan ni tänka er att mitt barn skulle välja bekvämlighet före skönhet? Och det kan man inte fixa lätt med en operation. Hoppas på att de uppfinner ett piller snart som man bota den sjukdomen snart då. Att-gilla-crocs-sjukdomen. Hemsk sjukdom.

1 comment:

Jojo said...

Haha jag dör! Jag brukar också tänka så.. tänk om man får ett fult barn? Vad gör man?!..:D
Saknar dig!
kram!