Wednesday, October 14, 2009

Have a gay day.

Ibland kan jag inte hjälpa att tänka hur mitt liv hade sett ut om jag inte var bög. Hur skulle då mitt liv se ut då? Skulle jag vara tjock då utan min bög-gen och gå runt i crocs i Thailand och kolla på Ping-pong shower? Förmodligen. Tack och lov att jag inte är heterosexuell. Men ibland, i vissa stunder kan jag inte hjälp att önska att jag inte var för bög utan var som alla andra. Som idag när jag hade skjorta på mig, för jag har egentligen aldrig skjorta på dig, sa min mamma att hon önskade sig en son som bar skjorta oftare. För hon tycker att det är fint när killar har skjorta på sig. Det fick mig att tänka på de andra saker som jag inte riktigt kan erbjuda henne för att jag är homosexuell. Jag vet att hon önskar att jag skulle vara heterosexuell och gifta mig med en tjej och skaffa barn och få den traditionella familjen. Vilken kommer aldrig att tänka. Inte ens med en transsexuell kille. Då menar jag en som inte är operarad och har sitt paket kvar.

3 comments:

E said...

Haha, baby... your mama loves you anyway! :) Det är det som är gött med föräldrar. Man får vara vad och hur man vill. Även om det innebär crocs/pingpongkarriär i Thailand... Ses imorgon och då är det TENTA som gäller!;D relax, dont do it.. Hoppas du har pluggat på rejält för det har inte jag. oops. Nu fick jag tillräckligt dåligt samvete för att få ett infall att kolla lite anteckningar. Krami

Mickan said...

Jag är GLAD att du är den du är! Jag tycker om dig massor Hasse-masse! Och jag är säker på att jag inte är ensam om det! Ibland undrar jag hur det hade varit om jag var normal men vissa saker får man helt enkelt inte veta och det gäller att lära sig leva med det! ;) KRAMAR!

Anonymous said...

Hej Hasan ! När jag läste ditt inlägg la jag märke till att dina föräldrar inte verkar veta om den sexuell läggning. Har du någonsin tänkt på att säga till dina föräldrar om din sanning? Alla föräldrar önskar att deras barn ska någongång gifta sig och skaffa barn, det är väl inget fel med det, precis som om det är inget fel att vara homosexuell:)! Finns det någon möjlighet att du kunde vara bisexuell? Hur skulle det påverka dit liv och vad skulle ha förändrats? Det måste vara svårt att inte kunna berätta sanningen för sina föräldrar, man vill ju ha de vid ens sida och kunna dela med sin glädje med dem! Jag kan tänka med att det är svårt att vara homosexuell med en invandrar bakgrund , man är rädd att den kommer inte att förstå en och se en som en psykiskstörd människa, vilket är inte så alls! Homo är precis som hetro man är något utav de och ingen kan ändra på känslan! Man brukar säga att alla människor är födda som bisexuella men det är vår omgivning och folket olika förväntningar som drar oss / tvingar oss till att bli hetro, detta är bara för att det ska ske en fotplantnig att en man och en kvinna kan skapa en ny individ, vilket jag anser att vara ett mirakel! Men detta är bara en anlednig till varför folk anser att det är " normalt " att vara hetro än homo. Så länge man är nöjd och glad så får man vara hur man vill! // your destiny