Saturday, February 14, 2009

För er som har missat det så är det alla hjärtans dag idag. Och det är inte riktigt en dag som jag brukar uppmärksamma så mycket. För min ståndpunkt är att en riktig romantiker firar inte alla hjärtans dag. En riktig romantiker behöver inte en alla hjärtans dag för att fira kärleken. Därför brukar jag inte uppmärksamma den alls. Dessutom så har jag lite svårt att följa strömmen.

En viktigare händelse som sker idag är ju Melodifestivalen. Den känns viktigare än alla hjärtans dag. Om några timmar då är det dags för deltävling nr 2. Det enda jag hoppas på är att vi får höra lite bättre låtar den här gången än vad vi gjorde förra gången. Kan fortfarande inte förstå att den internationella juryn valde låten "Snälla snälla" med Caroline af Ugglas. Vilket fiasko. Därför tror jag att den här gången kan bara bli bättre.

Och till slut:
Heja Alcazar

No comments: