Monday, February 09, 2009

En 50åring man har precis försökt ragga på mig. På mig, en 20årig kille. Och saken är att det är inte första gången detta händer. Många 40åring, 50åring har raggat på mig. Det har fått mig undra över hur livet för mig kommer att se ut när jag är 40+. Jag vågar inte ens tänka på det och det är inte heller något jag längtar till precis. Önskar att jag kunde vara ung förevigt. Jag önskar verkligen det.

Men jag vill verkligen inte vara 40+ och ragga på 20åriga killar. Det vill jag verkligen inte göra. Jag är väldigt rädd för det. Att åldras tror jag är min största rädsla. Ytligt kanske men sån är jag.

2 comments:

Susanna said...

HAHAHAHAHAHAHAHA......Du är bra rolig du Hasse!

Anonymous said...

För mig är du både tjock och gammal allra redan men jag tycker om dig ändå Hasse masse! hihihi!