Tuesday, February 05, 2008

Årets citat:

Fick en väldigt rolig kommentar idag av en person med smeknamnet Jaguar. Vi diskuterade homosexualitet och kristendom på kristen-bloggsida. Den kommentaren kom så plötsligt och så oväntat att jag har valt den som årets citat.

"Jag tycker du gör helt rätt som är stolt över att du är bög. Du är precis lika älskad av Gud som alla heterosexuella. Gud bryr sig inte om din läggning, och han vill ha en relation med dig". - Jaguar

Så ni som trodde att jag var djävulen, hade alltså fel. Tydligen så älskar gud mig och vill påbörja en relation med mig. Vilket jag känner en stor tveksamhet till. Jag tänder inte så mycket på gamla gubbar med skägg och som inte bor i det hus. Där jag kommer ifrån kallar vi dessa människor för uteliggare, men andra kallar de för gud. Jag vill inte lägga någon värdering i det.

Typisk höguppsatta kristna att vilja ha en relation med någon ung liten pojke. Känner på mig att gud vill utnyttja sin
position och använda den för att komma åt min unga kropp. Jag känner det på mig. Kalla mig paranojd men jag tror att det är så.

2 comments:

Anonymous said...

alltså nu blir jag ledsen. jag som trott jag varit vän med djävulen i alla dessa år:( vem ska jag nu umgås med?

Hasan said...

Ja samma här. Men nu vill gud ha en relation med mig. Skumt va. Eller så är jag djävulen och gud gillar bad boys? Haha. Han kanske har lite läderfetisch. Vem vet.