Thursday, February 21, 2008

"Hjälp, sminket har tagit över mitt ansikte."

Jag har stör mig så jävliga mycket på alla dessa översminkade tjejerna som man ser överallt. Och alla dessa killar som då gillar tjejer som är översminkande. För det skulle ju inte finnas översminkade tjejer om det inte fanns heterosexuella killar som ville ha översminkade tjejer. Eller hur?

När jag ser tjejer som är översminkade kan jag nästan inte låta bli att glo på de. Undrar hur de egentligen ser ut utan smink och allt det. Men jag tror att dessa tjejer tror att jag glor på de för att jag tycker att de är heta. Så jag kanske är med och bidrar till att dessa tjejer fortsätter att ha ett halvt kilo smink på sig när de går ut utanför ytterdörren. De tror att alla killar tycker att de är så heta och vill ligga med de. När vi egentligen funderar på om all det sminket och den färgen hon har på ansiktet skulle räcka för att måla om en hel lägenhet.

1 comment:

Susanna said...

Jag håller med! Mkt smink är fult!