Monday, December 17, 2007

I helgen så testade jag att baka en ny sorts kaka. Var lite sugen på att testa på något nytt. Semolinakaka med apelsinsmak. Den blev överraskande god. Inte lika god som min "berömda" kladdkaka, men ändå ganska god. Så här såg den ut när den hade kommit ut ur ugnen. (Se bild). Innan jag hann hälla på sockerlagen hade några varit framme och tagit en bit av kakan.

Under helgen så var det Star Wars som gällde. Lördags så samlades jag och några kompisar för att se de gamla Star Wars filmerna, i samband med att tv6 valde att visa dessa filmerna. Jag gillar inte Star Wars filmerna så mycket. Förstod inte så mycket av de nya tre filmerna. Men nu blev det lite klarare nu när jag har sett de gamla filmerna.

3 comments:

Ponte said...

Berömd kladdkaka, så det finns alltså bra saker även i Lund, inte illa...

Hasan said...

Ponte: Du menar förutom mig... ;) Haha

Ponte said...

Oj, 2 bra saker i Lund, hur ska det här sluta???