Monday, November 19, 2007

Oj nu försvann jag igen. Vi kan säga att jag har varit på en minisemester. Men egentligen inte. Visst hade det varit skönt med lite semester nu på vintern, nu när kylan har kommit och snön väntar på sin tur att falla över skåne. Bara åka bort till något varmt land och ligga under solen och blir riktig brun, och inte "fake-brun" som jag är nu. Ingen som vet om det. Det värsta med bus-krämer är att de är beroendeframkallande. Har man engång börjat med det så kan man inte sluta. Så se upp innan ni börjar använda bus.

Just nu är det mycket skola. Har ett fältstudie att utföra innan jul och lite till. Men det ska ordna sig. Förresten så fick jag VG på min förra kurs. Det var lite oväntat men jag visste ändå att jag skulle klara tentan. Det var inte en jättesvår tenta. Inte jämfört med genustentan. Här var de mer generösa med tid. Men det verkar som att folk ändå hade problem med att klara av tentan.

Innan jag drar vill jag lägga ut en rolig bild på en rolig tant med prickig jacka. Roligt med folk som vågar sticka ut. Men man behöver inte välja det fulaste man kan hitta på marknaden för att man vill sticka ut från mängden. Tänk på det barn.

2 comments:

Anonymous said...

HAAAHAAAAHAAAA.....nu vet jag att du använder BUS....HAAAHAAAHAAA...!
Själv kör jag på en mer naturlig nekroaktik lik-look! Eller hur man ska uttrycka det...lite lätt blå-grå ansiktsfärg...

Kram från al-Kia

Hasan said...

Kia: Hahaha jajo jag vet det. Du är lite blek. Du kanske ska börja med att använda BUS.