Sunday, November 25, 2007

Nu har jag börjat att försumma min blogg igen. Jag får lite dåligt samvete. Men den känslan går över ganska snabbt.

I helgen var det klassfest, men jag valde att inte att gå dit. Kände att jag träffar de redan nästan varje dag. Så istället valde jag att åka ner till Malmö och vara tillsamman med min älskade Johan. Det är inte bara min blogg jag har försummat utan också folket omkring mig. Johan är en av mina bästa kompisar, eller som jag brukar säga, min "flickvän". När jag säger "flickvän" så menar jag Johan. Det är inte så att jag är heterosexuell. Det kommer aldrig att ske. Punkt.

Så jag har varit hemma hos honom över helgen och bara mysat med han. Och lyssnat på Harry Potter, som jag då också har försummat. Nu är det bara 10 timmar kvar av den sjätte boken. Efter det så har jag bara 21 timmar kvar på den sista Harry Potter boken kvar att lyssna. Men det ska inte var några problem. Det är ganska trevligt att ligga och lyssna på ljudböcker, särskillt tillsammans med någon annan.

Vi hann också att se några filmer. Det vara några japanska filmer, som jag inte minns vad de hette. Jag har börjar gilla utlänska filmer, som då inte kommer från Hollywood. Men de filmerna är svårare att få tag på, jag förstår egentligen inte varför. Handlar väl om efterfrågan, det är kanske inte många som är så intresserade av utlänska filmer som inte kommer ifrån Hollywood.

No comments: