Tuesday, October 30, 2007

Yeay bilder.

Nu kan jag äntligen lägga ut mina smygbilder igen. Smygbilder är så trevliga.

Idag jobbade vi, jag och min grupp, med vårt hälsosamma affär.
Jag berättar mer om den sen.
Vi ska redovisa på
torsdag.
Skit kul att få arbeta lite mer praktiskt, och inte bara
teoretiskt. Men
det roligaste
var att försöka komma på idéer, där vi fick
överdriva hur
mycket vi ville. Vi, eller snarare Carin, hade de mest
bisarra
idéerna, ni kan tänka er.
Säger bara, köttbullemannen.
Gud vad vi skrattade. Vi skrattade så mycket
att vi började gråta.

Dessa skor såg jag här om dagen. Jag tycker inte om röda skor. Särskilt såna som lyser ut hela gatan. Måste var väldigt praktiskt när man jobbar på gatan.

4 comments:

Helena said...

ÅHH!!! Jag vill vara med!!! Jag saknar min lilla grupp!! Suck, jaja... så är det.. vissa av oss behöver arbeta för att överleva..
Kram på din min vän!

Anonymous said...

Hahaha...började skratta direkt när jag såg sko-bilden eftersom jag misstänkte vad du skulle skriva :D

Hasan said...

Helena: Saknar dig med. Du borde ha varit med. Men vi ses snart. Kram på dig med.

Anna: Haha ja men jag gillar verkligen inte röda skor.

Anonymous said...

visst fan. det var bara horor eller barn som hade röda skor:D