Tuesday, October 30, 2007

Gud va jag har varit trött den här veckan. Det har varit så jävla svårt att komma ur sängen de två senaste dagarna. Kan det bero på mörkret? Och vägen hem, somnar jag nästan på tåget. Skit jobbigt är det. Jag är verkligen ingen morgon-människa. Förstår inte varför man ska alltid börja skolan så jävla tidigt. Kan man inte börja skolan typ vid 12 eller så, så jag kan får sova extra tre timmar. Det hade varit väldigt skönt. Så jag slipper vackna upp kl 5.30 varje dag för att hinna med tåget till Kristianstan.

Jag hatar fortfarande Facebook. Men idag så var jag snäll och INTE ignorerade tre personer som vill bli kompis med mig på facebook. Det var kanske för att jag var alldeles för trött för det. Annars brukar jag inte låta folk adda mig så lätt på sina kompislistor. Men idag ä jag snäll. Bara för idag.

No comments: