Sunday, October 07, 2007

Brun, som i B...

Kan man fortsätta att använda brun utan sol-kräm (BUS) nu på vintertider också? Eller känns det fel? Det kanske hör till att lite grå och blek på hösten och vintern. Jag känner mig kluven, för jag gillar den nyansen jag får av att använda BUS-krämer. Den gyllenbruna fägern man får. Man ser dessutom piggare och fräschare ut. Men det känns ändå fel att använda BUS, får de vet folk att man använder BUS-kräm. Hela grejen med att använda kosmetika är ju att man ska se "naturlig" ut utan att folk vet om att man använder det, tycker jag. Och att ha en fin gyllenbrun färg på vinterna är väl inte så "naturligt"? Eller?

1 comment:

Anonymous said...

Jag ångrar lite att jag började. Det blir en ond cirkel och man kan inte sluta. Dessutom har jag fått fläckar :( (tur att man inte kan se sin egen rygg den ser säkert hemsk ut). Och på vintern har man ju så mycket kläder på sig att det inte syns.