Thursday, October 04, 2007

Väskor och rosa troll

Det är så kul att fler män har upptäckt möjligheten att kunna bära väska. Men ändå få finns inte det lika mycket att välja mellan i handeln. Oftast är det ryggsäck som män har att välja på. Jag vägrar att ha ryggsäck på mig. Tycker att ryggsäcken borde förbjudas och brännas på bål.
Just nu så letar jag efter en ny väska som jag kan ha. Vill ha en sån väska som ni ser på bilden, men det behöver inte vara Louis Vuitton. Men jag hade ju inte sagt nej till Louis Vuitton. Det är mest formen och storleken jag gillar på den väskan.

Det är kanske bara jag, men jag tycker inte att färgen rosa är en bra färg på vuxna människor, kanska inte så smickrande färg. Jag tycker inte att färgen rosa är en bra färg överhuvudtaget men det kan vara helt okej på vissa barn. Då menar jag inte på små flickorna, där föräldrna klär barnet från top till tå i färgen rosa, och i olika nyanser. BARA för att hon är en tjej. För hur skulle vi andra annars veta att det är en tjej om man inte klär den från top till tå i rosa. Nä jag har svårt för den färgen, trots att jag är bög. Kvinnan ni ser på bilden, satt mittemot mig idag på tåget. Jag var nästan tvungen att smygfota. Jag vet, jag är ond.

2 comments:

Anonymous said...

Jag tror aldrig att jag sett en man med handväska ngn gång om det inte är en typ axelremsväska.

Och appropå kanelbulle-inlägget...märks vilken typ av utbildning du börjat gå :D.

Hasan said...

Anna: Nä det är kanske inte så vanligt men jag har sett några. Det kanske beror på att jag tänker på det och så.

HAHAHA... ja jag vet. Men jag kan inte hjälpa det. Man har ju det hela tiden i tankarna.