Wednesday, October 31, 2007

Vuxenpoäng utdelas till...

Jag har blivit helt beroende om te. Just nu när det har blivit mörkt ute, känns det som att te är det enda som kan få mig att vakna till. Så idag var jag på te-huset, på bilden, och köpte te. För jag hade lite te kvar hemma. Då blir jag nervös, att ska inte ha te till frukost.
Te-huset är alltid fullt med människor. Alltid. Så man får räkna med att få vänta 15 på sin tur. Men det är inte så farligt, för då brukar jag stå där och studera vad de har för te, och vilken smak jag inte har testat och om bör testa den smaken den här gången. Det är en jättemysig affär här i Lund.

Nu ska jag dricka lite te och kolla på Gomorron Sverige. För jag hann inte se mycket av det imorse. Men snacka om att jag har blivit VÄLDIGT vuxen nu. Som tur så åldras vi inte bögar på samma sätt som heterosexuella. Vi är alltid unga och snygg. Alltid.

No comments: