Sunday, October 14, 2007

Idag var jag upp kl 8:30, för att gå ut och springa lite. Tänkte att det kan inte var så många människor ute då. Så jag kunde få springa ifred. Men tydligen så var det många som tänkte som jag och var också ute och sprang. Och sen var också folk som rastade sina hundar. Det är såna tillfällen man önskar att man bodde utanför stan, så man kan gå ute och springa utan att folk kollar på en.
Konditionen var ju inte heller på topp, vilket jag märkte ganska snabbt. Efter 10 minuter kände jag att jag inte riktigt orkade mer, därför gick jag lite också. Det var riktigt skönt när man sen kom i gång med springandet. Egentligen gillar jag inte att springa så mycket, det är ganska tråkigt. Men skönt när man kommer igång och känner hur hjärtat pumpa runt blodet i kroppen.
Kom hem efter ca 40 min och åt en efterlängtat frukost. I vanliga fall gillar jag inte att äta frukost men idag var det trevligt.

No comments: