Thursday, May 17, 2007

Jag har upptäckt hur bra headset egentligen är. Så jag har börjat använda min mer och mer. Har upptäckt hur smidigt och bekvämt det är med headset. Man slipper trycka telefonen mot örat, som efter en stund börjar bli öm och man klarar inte av att göra andra saker samtidigt. Med headseten så har man både händerna fria. Vilket är bra om man behöver anteckna något, så slipper man göra det med en hand medan andra handen försöker hålla kvar telefonen vid örat. Men jag tycker fortfarande det är jävligt töntigt att gå runt i stan med headset, för det kommer jag aldrig att göra. Dessutom så vill man ju visa upp sin mobil, när man har en sån fin och snygg mobil som jag har. Visst har jag en snygg mobil?

1 comment:

Anonymous said...

aw.. men den är lite väl platt!:D annars är den fin:-)