Thursday, May 31, 2007

Det var ju ett tag sen jag skrev något här. Jag har inte känt så mycket för att blogga om jag ska vara ärlig. Och om en vecka åker jag till småland och där kort efter flyger jag till London. Det ska bli så jävla kul att flyga till London. Känns som en evighet jag var där och shoppade loss. Men det är inte det ända jag ska göra där. Jag har en moster där som jag också ska besöka. Lovade henne att jag ska komma på besök när jag e där. Det är trevligt att vara omtyckt. Ska bli skönt att komma lite ifrån Lund och allt sånt.
Men innan dess är det ju midsommar. Yeay publiken jublar. Det längtar jag faktiskt till också. Det kommer att bli skit kul. Och en massa sprit. Systemet nästa.

1 comment:

Anonymous said...

ohja. jag måste till systemet innan den 20 juni för då går mitt pass ut!.. hahahaha