Wednesday, April 18, 2007

I måndags var det sista dagen för högskoleanmälan, vilket jag redan hade anmält för länge sen. Så troligtvis kommer jag att hamna någonstans i Småland nu till hösten. Vilket jag tycker är så jävligt spännande. Har sökt in på olika utbildningar runt om i Småland och en i Kristianstad.
Men på ett sätt känns det läskigt att lämna trygga Skåne och åka till Småland. Hoppas det finns trevligt människor och snygga killar där som kan hjälpa mig att anpassa mig till livet i Småland. Det hade varit bäst, för jag kommer att behöva många nya vänner där. Känner tyvärr inte så många som bor i Småland. Men med min charm tror jag inte att det ska bli så svårt. Eller hur?

1 comment:

Anonymous said...

Småland e underbart ju =). Förresten vad tyckte du om patrik? Fick bara höra vad jojo ansåg ;D.