Tuesday, March 20, 2007

Fick idag det oranga kuvertet. Jag hade tydligen mer pengar än vad jag trodde att jag hade. Därför vad jag inne på ppm:s hemsida för att kolla lite och se vad man kunde göra. Men jag fattar ingenting. Känns konstigt att börja fundera på pensionen nu, när man är så ung.

Just nu så försöker jag hitta och välja ut någon utbildning som jag ska läsa till hösten. Men det är verkligen inte så lätt som man tror. Men jag tror att jag har hittat några utbildningar som jag kan tänka mig plugga. Den stora utmaningen är att hitta en utbildning som ligger nära Nässjö, så jag kan vara med min sötnos och plugga samtidigt. De utbildningarna som ligger i smålandsområden är mest för folk med teknikintresse. Ibland önskar man att man hade sånt intresse. Men men.

3 comments:

Anonymous said...

Nej det e inte lätt att anpassa sig efter pojkvännen..Haha trodde verkligen inte att jag skulle göra sånt, men nu tittar jag med på utbildningar som ligger nära honom :D.

Anonymous said...

HAHA.. you're all going down. jag anpassar mig inte efter någon! fast då kanske jag lättare hade kunnat bestämma mig för vad jag ska göra? skulle du kanske till Borås, Hasan?

Hasan said...

Yes kanske... har sökt in dit också... tror jag. hihi