Monday, January 22, 2007

Snön har till slut också kommit till Lund. Jag blir bara deprimerad, hatar verkligen snö. Det är kallt och blöt och kallt. Nämde jag att det är kallt. Jag fryser bara jag tänker på det. Hade hoppas på att vi skulle slippa snö i år. Var fan tog växthuseffekten vägen. Allt snack om att världen håller på att bli varmare har ju gjort att jag hade hoppas på att vi skulle slippa snö, här nere i skåne iaf. Men snön är här iaf, och hoppas den försvinner snart. Funderar på hur jag ska ta mig till skolan imorgon, det blir buss kanske. Inte orkar jag att cykla till skolan. Gud va jag hatar snö.

2 comments:

Anonymous said...

hej! jag ville ha lite snö faktiskt. men snön är bara kul i 5 minuter sen inser man att man inte kan ta sig fram ordentligt och att det är svinkallt så då är det inte kul längre.

Hasan said...

Du e galen... vill ha snö? NEJ... det e bara äckligt med snö. Så nu skyller jag allt på dig. Kommer aldrig förlåta dig igen... iaf tills imorgon.