Friday, December 08, 2006

Barking up the wrong tree


Inte trodde jag att det fanns folk som kunde få för sig att jag är hetero. Det var så länge sen någon fick för sig att jag var hetero, att jag nästan tog för givet att folk vet att jag är bög. Fick nämligen en kommentar av min körlärare idag. Han sa att det bästa med att vara körlärare var att man kunde kolla på snygga tjejer under dagarna, medan han lär ut eleven. Och då frågade han mig om jag inte höll med honom. Då svarade jag att, jag varken är en körlärare eller heterosexuell.

2 comments:

Anonymous said...

Hej. Vad svarade körledaren när du sa så då?? Hehe, hade varit kul att vara där...
Håller med dej om den där rymdkillen. Och nu fick han ju inte ens åka iväg! Tycker mest att det känns lite patetiskt och pojkaktigt att han inte bara kan släppa taget efter så många år. Han kan väl nöja sej med att titta på star wars som alla andra. Kram på dej.

Anonymous said...

haha..:P vad ball. jag skulle också velat se hans reaktion. ja, det har blivit overkill på rymd-killen. tycker jag med... tur att han är borta nu iaf:D ha det fint:) kram!