Monday, July 17, 2006

Jag har nästan glömt bort att jag har en blogg nu. Ser att jag inte har skrivit på länge. Nu när det e sommar och så varmt, orkar jag inte sitta framför datorn och skriva så mycket. Ni får ta det som det kommer helt enkelt.
Något roligt som har hänt är att Hasan har kommit in på sin utbildning. Inte för att vi förväntade oss något annat än så men ändå, skönt att det e avklarat. Då kan jag tänka på annat. Fick veta det torsdags. Så jag ska tillbaka till skolan i början av september. Det ska bli kul faktiskt.
Ni får alla ha det underbart nu i värmen. Puss på er alla.

3 comments:

Anonymous said...

wooo..!! heja haz! stort grattis:)) jag ska ju också tillbaka till skolan till hösten.. dock bara lite komvux, men ändå:) hur ska detta gå??!

Anonymous said...

kul for er..nu e det bara jag som e misslyckad.

Sofia-chan said...

wow man. du kommer ju bli as smart!