Wednesday, July 05, 2006

Grillkväll

Gabriella visar oss några konster som hon kan göra med sin mackapär, kommer inte ihåg vad de hette.

Man skulle ta bort ett föremål medan andra blundade och sen skulle man gissa vad som saknades på bordet. Det e mycket svårare än vad man tror.


Igår hade jag några gäster hemma hos mig. Det e ju ingen hemma hos mig numera. Pappa och systern e nämligen bortresta, om det va någon som inte visste det. Så och jag några vänner va hemma hos mig och grillade. Eller det va bara två personer som grillade. Resten njöt mest av att sitta i röken och hosta. Röken har en tendens att söka sig till människor, oavsett hur man ställer grillen. Alltid. Men det e väl en del av grillens charm. Eller jag vet inte fan. Något i den stilen.
Därefter lekte vi lekar, förutom en som inte ville vara med, vill inte namnge någon, hon vet vem hon e. Hur som helst, jag tror att mina grannar undrade vad vi höll på med. Har höga häck runt om vårt trädgård så de kunde inte se att vi bara lekte, och inte försökte mörda varandra.
Undar vad mina grannar tänkte när de såg en massa tjejer komma hem till mig. Hihi


Das grillGabreilla försökte lära Johanna några konster.

2 comments:

Anonymous said...

ni verkar ha kul. Och det heter poi, det som Gabriella gör!!

Anonymous said...

Jag gissar att dina grannar tror samma sak som alla grannar alltid trott om pojkar som bara leker med flickor... "Oj, vad han är populär bland flickorna, undrar om han har ny flickvän varje vecka..." ;)
Fin blogg, hördu!