Monday, November 08, 2010

Det är dags...

Jag vet inte om det är bara jag men jag kände att det var dags att ändra lite i min blogg men också att det är dags för mig att börja blogga igen. Har verkligen känt att jag har velat blogga så många gånger. Om olika saker som jag verkligen gått runt och tänkt på och saker som jag har velat dela med mig. Av olika anledningar har jag inte valt att sitta och skriva ner de tankarna. Men nu ska det bli ändring på det hela. För att jag har verkligen saknat att blogga och skriva ner mina tankar och åsikter om olika ämnen. Så jag ser framemot att börja blogga igen och jag hoppas att ni också gör det.

Jag hittade denna bilden idag när jag gick igenom lite gamla bilder och kände att jag var tvungen att dela med mig den här bilden med er. Den är lite läskig eller vad tycker ni. Bilden är på Carro på väg hem från skolan. Det var ett tag sen som den här bilden togs.

PS: Insåg precis att det nästan var ett år sen jag skrev mitt senaste inlägg. Så det var verkligen dags att börja blogga igen. Tiden går verkligen fort ibland.

3 comments:

Susanna said...

JAAAAAA!!!!! Lovely att du äntligen är tillbaka i bloggvärlden. I miss you A LOT Hasse masse. Dejt snart?

Unknown said...

Välkommen tillbaka. Du har varit saknad!

Mickan said...

Haha, den här bilden är ju så rolig:)
Men nu har det ju gått ett tag sen du bloggade igen... ;)