Wednesday, December 19, 2007

Jag och min före detta fantasi-pojkvän.

Idag kom Andreas Lundstedt ut med att han är hiv-positiv. Det gjorde mig ganska ledsen, för att jag har alltid föreställt Andreas Lundstedt som min fantasi-pojkvän. Att det är han och jag som kommer att bli tillsammans till slut. Vi skulle flytta ut på landet och skaffa oss ett par hundar och böga runt omring där. Vem ska jag nu ha som fantasi-pojkvän? Det finns inte många kända snygga bögar i Sverige. Peter Jöback kanske? Nä jag tror inte det. Jag är alldeles för bra för honom.

Imorgon så är det den sista dagen i skolan innan jul och nyår. Det känns bra. Men jag har typ varit ledig några dagar nu när vi höll på att skriva våran fältstudie. Utnyttjade den fria tiden för att köpa julklappar. Nu har jag handlat alla julklapparna. Känns lite konstigt att vara klar med julklappar så pass tidigt iår. Annars brukar jag vänta med det till sista sekunden. Blir mer dramatiskt då. Och så hoppas jag att jag får enmuffinsform, som jag har önskat mig i julklapp. Då blir Hasan glad.

3 comments:

Anonymous said...

Men stackars nutte lille Hasan då! Jag kan vara din fantasipojkvän, är ju ganska manhaftig av mig så....

Hasan said...

Kia: Nja. Snällt av dig men jag vill ha en fantasi-pojkvän som jag kan böga med. Tyvärr. Men tack ändå. Hihi

Anonymous said...

nej så sorgligt:( hatar när fantasierna tvingas dö:( men du vet, jag as Sören kan alltid vara din fantasipojkvän;)