Saturday, June 16, 2007

Hello pojkar och flickor och alla ni andra. Nu är jag tillbaka från Nässjö och är hemma. Till ett helt tomt stort hem. Folket hemma åkte på semester imorse. Så just nu känns det ganska tomt här hemma och lite ensamt och aldelles för tyst. Jag är inte alls van vid det. Hemma hos mig är det alltid liv. Alltid. Så det känns väldigt konstigt att sitta här i tystnaden och skriva. Hmmm men det blir säkert bra.
Det är kanske en bra träning inför framtiden när jag flyttar och behöver bo ensam. Men jag vet inte om jag är gjord för att bo ensam. Känns skit tråkigt. Så jag får väl övertyga någon att flytta ihop med mig istället. Hade varit bra om jag hade lyckats med det. Men men. Så är det ibland. Jag lägger upp lite bilder från Nässjö sen. Har inte överfört bilderna på datorn ännu.
Puss och kram vi syns på stan.

No comments: